Boekhouder nodig! 0513 -- 65 06 66
Boekhouder nodig als ondernemer?
Als u een Boekhouder nodig heeft als (startende) ondernemer dan bent u bij R. Boonstra Administraties, sinds 2006, aan het juiste adres. Onze zakelijke klanten zijn mkb ondernemers met een eenmanszaak, een vennootschap onder firma (VOF), freelancer of zijn zelfstandige zonder personeel (zzp’er) uit Heerenveen en omgeving. Sinds 2006 zijn wij als boekhoudkantoor gevestigd in Heerenveen. Boekhouder met persoonlijke aandacht Wij staan als administratiekantoor graag dichtbij u als ondernemer. Onze ervaring is dat je graag je vragen persoonlijk wilt kunnen stellen aan je boekhouder. Wij gaan bij onze tarieven uit van maatwerk, waarbij u niet bij elke gestelde vraag gelijk een extra rekening ontvangt. Is uw interesse gewekt? Klik hier voor onze contact gegevens, voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek, of kijkt u eerst verder rond op onze website voor meer informatie. Onze dienstverlening: Wij voeren uw administratie in Snelstart in of wij controleren de door u in software zelf ingevoerde administratie. Dit kan ook een Excel bestand met een bank- / kasboek zijn, als uw administratie kleiner is en verder aan de wettelijke eisen voldoet. Wij doen niet aan verplichte software als u klant wordt van ons kantoor. Na het invoeren en / of controleren kan de btw-aangifte worden gedaan. Daarnaast stellen wij jaar- en tussenrapportage(s) op en verzorgen wij indien gewenst de winst aangifte voor de inkomstenbelasting. Loonadministraties doen wij via een externe partner of wij ondersteunen u in uw eigen software. Bij fiscaal advies raadplegen wij een externe fiscalist. Wij hebben als kantoor de keuze gemaakt geen nieuwe BV’s meer te ondersteunen, hiervoor verwijzen wij u graag door naar een specialist. Wie zijn onze klanten? Onze klanten komen uit Heerenveen en omgeving. Ze zijn onder andere klusbedrijven, ondernemers in de detailhandel, grondwerkers, zorgverleners, bedrijven in licht en geluid en stichtingen en verenigingen. Voor goed financieel inzicht is een goede administratie bijhouden essentieel om zo als ondernemer goede beslissingen te kunnen nemen na advisering. Wij doen als kantoor geen nieuwe bv’s meer, het is een bewuste keuze om ons te richten op eenmanszaken, vof’s en zzp-ers. Ondernemer LET OP OPLICHTING! Phishing Post, e-mail, Whatsapp, sms of telefoon van de Belastingdienst ontvangen? Check eerst of het wel van de echte Belastingdienst komt. Een stappenplan leest u hier. Of zoek op de belastingdienst website op phishing als deze webpagina niet meer bestaat.
Gemaakt met MAGIX Web Designer Premium
Boekhouder nodig als ondernemer?
Als u een Boekhouder nodig heeft als (startende) ondernemer dan bent u bij R. Boonstra Administraties, sinds 2006, aan het juiste adres. Onze zakelijke klanten zijn mkb ondernemers met een eenmanszaak, een vennootschap onder firma (VOF), freelancer of zijn zelfstandige zonder personeel (zzp’er) uit Heerenveen en omgeving. Sinds 2006 zijn wij als boekhoudkantoor gevestigd in Heerenveen. Boekhouder met persoonlijke aandacht Wij staan als administratiekantoor graag dichtbij u als ondernemer. Onze ervaring is dat je graag je vragen persoonlijk wilt kunnen stellen aan je boekhouder. Wij gaan bij onze tarieven uit van maatwerk, waarbij u niet bij elke gestelde vraag gelijk een extra rekening ontvangt. Is uw interesse gewekt? Klik hier voor onze contact gegevens, voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek, of kijkt u eerst verder rond op onze website voor meer informatie. Onze dienstverlening: Wij voeren uw administratie in Snelstart in of wij controleren de door u in software zelf ingevoerde administratie. Dit kan ook een Excel bestand met een bank- / kasboek zijn, als uw administratie kleiner is en verder aan de wettelijke eisen voldoet. Wij doen niet aan verplichte software als u klant wordt van ons kantoor. Na het invoeren en / of controleren kan de btw-aangifte worden gedaan. Daarnaast stellen wij jaar- en tussenrapportage(s) op en verzorgen wij indien gewenst de winst aangifte voor de inkomstenbelasting. Loonadministraties doen wij via een externe partner of wij ondersteunen u in uw eigen software. Bij fiscaal advies raadplegen wij een externe fiscalist. Wij hebben als kantoor de keuze gemaakt geen nieuwe BV’s meer te ondersteunen, hiervoor verwijzen wij u graag door naar een specialist. Wie zijn onze klanten? Onze klanten komen uit Heerenveen en omgeving. Ze zijn onder andere klusbedrijven, ondernemers in de detailhandel, grondwerkers, zorgverleners, bedrijven in licht en geluid en stichtingen en verenigingen. Voor goed financieel inzicht is een goede administratie bijhouden essentieel om zo als ondernemer goede beslissingen te kunnen nemen na advisering. Wij doen als kantoor geen nieuwe bv’s meer, het is een bewuste keuze om ons te richten op eenmanszaken, vof’s en zzp-ers. Ondernemer LET OP OPLICHTING! Phishing Post, e-mail, Whatsapp, sms of telefoon van de Belastingdienst ontvangen? Check eerst of het wel van de echte Belastingdienst komt. Een stappenplan leest u hier. Of zoek op de belastingdienst website op phishing als deze webpagina niet meer bestaat.
Boekhouder nodig! 0513 -- 65 06 66
Boekhoudernodig.nl
Gemaakt met MAGIX Web Designer Premium
Boekhouder nodig als ondernemer?
Als u een Boekhouder nodig heeft als (startende) ondernemer dan bent u bij R. Boonstra Administraties, sinds 2006, aan het juiste adres. Onze zakelijke klanten zijn mkb ondernemers met een eenmanszaak, een vennootschap onder firma (VOF), freelancer of zijn zelfstandige zonder personeel (zzp’er) uit Heerenveen en omgeving. Sinds 2006 zijn wij als boekhoudkantoor gevestigd in Heerenveen. Boekhouder met persoonlijke aandacht Wij staan als administratiekantoor graag dichtbij u als ondernemer. Onze ervaring is dat je graag je vragen persoonlijk wilt kunnen stellen aan je boekhouder. Wij gaan bij onze tarieven uit van maatwerk, waarbij u niet bij elke gestelde vraag gelijk een extra rekening ontvangt. Is uw interesse gewekt? Klik hier voor onze contact gegevens, voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek, of kijkt u eerst verder rond op onze website voor meer informatie. Onze dienstverlening: Wij voeren uw administratie in Snelstart in of wij controleren de door u in software zelf ingevoerde administratie. Dit kan ook een Excel bestand met een bank- / kasboek zijn, als uw administratie kleiner is en verder aan de wettelijke eisen voldoet. Wij doen niet aan verplichte software als u klant wordt van ons kantoor. Na het invoeren en / of controleren kan de btw-aangifte worden gedaan. Daarnaast stellen wij jaar- en tussenrapportage(s) op en verzorgen wij indien gewenst de winst aangifte voor de inkomstenbelasting. Loonadministraties doen wij via een externe partner of wij ondersteunen u in uw eigen software. Bij fiscaal advies raadplegen wij een externe fiscalist. Wij hebben als kantoor de keuze gemaakt geen nieuwe BV’s meer te ondersteunen, hiervoor verwijzen wij u graag door naar een specialist. Wie zijn onze klanten? Onze klanten komen uit Heerenveen en omgeving. Ze zijn onder andere klusbedrijven, ondernemers in de detailhandel, grondwerkers, zorgverleners, bedrijven in licht en geluid en stichtingen en verenigingen. Voor goed financieel inzicht is een goede administratie bijhouden essentieel om zo als ondernemer goede beslissingen te kunnen nemen na advisering. Wij doen als kantoor geen nieuwe bv’s meer, het is een bewuste keuze om ons te richten op eenmanszaken, vof’s en zzp-ers. Ondernemer LET OP OPLICHTING! Phishing Post, e-mail, Whatsapp, sms of telefoon van de Belastingdienst ontvangen? Check eerst of het wel van de echte Belastingdienst komt. Een stappenplan leest u hier. Of zoek op de belastingdienst website op phishing als deze webpagina niet meer bestaat.
Boekhouder nodig! 0513 -- 65 06 66
Boekhoudernodig.nl
Gemaakt met MAGIX Web Designer Premium